tirsdag 28. april 2015

EKTENSIONS, HER ER REDNINGSPLANKEN FOR OSS MED TYNT HÅR

Jeg har tynt hår, slik er jeg født og bedre har dessverre ikke blitt.  Uten å være beskjedenhet kan jeg skryte på meg at jeg har blitt en mester til å skjule dette faktumet. Produkter for volum og rootboost og quick tease har blitt båret hjem i mengder og brukt i svært så generøse doser. Rundbørste og hårføner et must. Det var mulig med alle disse produktene, betydelig innsatsvilje og mye tid å skape en illusjon av at jeg hadde hår med ganske så normal tykkelse.

Datteren min har samme hårtype som meg. Vi har derfor alltid tipset hverandre hver gang vi har oppdaget et nytt triks eller en dyktig frisør. Min forbauselse ble derfor stor da hun i fjor kom ut til oss på hytta for håret hadde gjennomgått en metamorfose, det tyne håret var blitt tykt. Hvilket tryllemiddel har du brukt for å få til den omformingen? Hele henne strålte av glede, hun malte som en katt forran melkeskålen" extension mamma, ekstension".

Jeg må innrømme at håret har i tillegg til å være for tynt begynt å bli grått. For å bli kvitt dette problemet bærer det til frisøren en gang i måneden for en rotfylling. Det funker helt utrolig, jeg har tilforlatelig fremdeles samme farven i håret som jeg hadde da jeg var russ. Har imidlertid gjort den erfaring at ikke alle frisører er like gode til å få det til å se naturlig ut, det er også viktig at de bruker gode produkter, den farven som frisøren i Frankrike bruker, gulner over tid.
 
Før og etter farving


Når jeg nå hadde en god frisør som taklet håret mitt, turte jeg å bytte for å prøve extensions? Jeg er eksperimentell av natur, så tvilen var ikke overveldene. Det bar avgårde til Hendrix Hair for et møte med Isabell. Vi skred til verket, ekstensions ble satt inn. Wow, wow, wow! Jeg hadde fått tykt hår!


Dette bildet er tatt uten noe ekstra stell eller volumprodukter. Jeg hadde heller ikke, som dere ser, gredd meg. Det er nettopp dette som er så praktfullt med extention; man står opp og ser all-right ut med en gang. Hvis man steller det med føn og produkter kan man komme opp i fantastiske resultater.

Jeg har ikke satt inn så veldig mange enheter.


 Her ser man hvordan en slik enhet ser ut.

Den limes fast med en selvklebende tape helt inne ved hårroten. Etterhvert som håret vokser ut vil enheten fjerne seg fra hodebunnen i samme takt.
Etter et par måneder må man løsne enheten og replassere den inn til hodebunnen igjen.

Håret som er ekte menneskehår blir slitt etterhvert, etter 3-4 gangers bruk må det kjøpes nytt.

KONKLUSJON FOR ALLE DERE SOM SYNES DERE HAR TYNT HÅR: EXTENTION ER ET HVERDAGS-MIRAKEL SOM GJØR HVER DAG MYE BEDRE.


5 kommentarer:



  1. Tykkere hår

    http://www.viviere.dk/

    Please Click Above website here & Get information about Tykkere hår

    SvarSlett

  2. Få tykkere hår


    http://www.viviere.no/

    Please Click Above website here & Get information about Få tykkere hår.

    SvarSlett
  3. Viviere er et ledende europeisk merke, med flotte produkter for tykkere hår til rimelige priser. Du kan få tykkere hår på mindre enn ett minutt. Håravfall, Ettervekst - Viviere.no

    Få tykkere hår

    SvarSlett
  4. Tyndhåret


    Please Click Above Link here & Get information about E-cigarette at vape street.

    http://www.viviere.dk/

    SvarSlett