søndag 19. april 2015

LAMPEN DU BARE MÅ HA: LUCEPLAN TITANIA PENDEL

Jeg så lampen på et bilde i Nye Bonytt og syntes at den bare var det fineste jeg hadde sett. Veldig original. Den svevde under taket med en form som en Zeppeliner. Løp og kjøp. På min gode venn herr PC fant jeg en selger av vedkommende modell. Den var overraskende rimelig sett i forhold til hvor fin den var.

Vel arrivert fikk jeg sjokk for det var et superspinkelt aluminiums nettverk, den var fin, men ikke så fin som jeg hadde trodd.


Men så satte jeg på lyset, og wow da var den enda flottere enn jeg hadde håpet i mine mest optimistiske stunder.

Når det er mørt ute

i dagslys

Man kan velge mellom flere farger å putte inn. Jeg valgte rødt.


Farven på lampen skapes av to kulørte plastblader som skal sitte på hver side av lyspæren, litt kinkig, men det går med fingerferdighet og litt tålmodighet.


Den jeg opprinnelig så i bladet var sort, så man kan tydeligvis klippe ut i plast akkurat den farven man foretrekker.

KONKLUSJON: LUCEPLAN TITANIA PENDEL ER EN LAMPE SOM GIR ROM FOR KREATIVITET OG DEN ER DEN KULESTE EVER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar