onsdag 23. august 2017

iGlow ØYENVIPP-MIRAKEL?

Som jeg tidligere har skrevet, får lange vipper deg til å se yngre ut. Jeg begynte med vippe-extension og skrev umiddelbart og med en gang et begeistret innlegg på denne bloggen.

Men som alltid, alle revolusjoner har kostnader. Ikke bare er det dyrt men den ønskede effekt er sterkt avtagende over tid. Det er dritlekkert med en gang, men etter som ukene går faller mange vipper av den tidligere så fodige pryden. Man må hele tiden fylle på (som også er kostbart). Hvis man ikke har mulighet til dette, går man fra å være super-fresh til heller å inneha et pjuskete utseende. Til slutt gjenstår det bare en og annen lang falsk vipp blant de korte egenproduserte. Tilstanden gjør omverden veldig oppmerksom på hvor korte vipper man egentlig har.

Jeg bor i lengre perioder på et sted hvor vippe-extention ikke utføres. Jeg måtte derfor gi opp prosjektet. Det var trist for jeg hadde fått smaken på lange og tette vipper, de hadde gjort til at jeg følte meg både yngre og vakrere.


Men så kom niesen min med et råd, hun hadde lest om et produkt som het iGlow. Dette produktet skulle få vippene både til å bli lengre og tykkere. Jeg er så gammel at jeg vet at hvis noe er for godt til å være sant så er det som regel det. Men det var for fristende, så mot bedre vitende ble iGlow bestilt på nettet. 

Nå her jeg brukt iGlow i et par uker. Jeg føler at produktet holder det  det lover, synes vippene mine både har blitt lengre og tykkere. Det kan godt hende jeg er et offer for placebo-effekt, men det blåser jeg i, undertegnede føler seg penere og den følelsen er alene vært prisen på produktet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar