fredag 12. juni 2015

KLAR FOR SOMMEREN

Som sagt vi har nettopp vært hos legen og der ble vi som vanlig sittende god stund  å vente på å komme inn til fru lege. Heldigvis hadde jeg tatt med meg et eksemplar av den kulørte ukepresse. Jeg bladde utålmodig rundt i bladet, i en av motereportasjene var det en modell som hadde et halsgropsmykke i et tynt langt kjede. Anhenget rakk på nedsiden av brystet. Det var dritkult. Allerede på hjemoverveien kjøpte jeg meg et langt kjede og i det hang jeg et lite hjerte. Her må det advares på det sterkeste mot for store anheng, dette blir fort tanteaktig og ufresht. 


Kjedet jeg kjøpte var 80 cm langt, men tror at 90 cm hadde virket enda mer laidback, som jo er stileffekten jeg prøvde å oppnå.
Det er ekstra lekkert etter min mening nå om sommeren når vi ønsker den lette looken. Dette er jo også veldig smart gjenbruk av alle halsgropanhengene.


Jeg har fått veldig sansen for lin t-shirts denne sommeren. Så nøytralt og går til alt, svaaaakt gjennomsiktig som også virker lett og kontinentalt.


JEG ER KLAR FOR SOMMER, HÅPER DEN SNART ER KLAR FOR MEG.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar