fredag 19. juni 2015

STUART WEITZMAN SKO FOR BRYLLUPS KLOKKER I DET FJERNE

Som sagt, det blir bryllup på Tobago i september. Jeg blir da brudgommens mor, og tatt i betraktning av at jeg har bare en sønn, blir dette forhåpentligvis once in a lifetime. Hans hjertens utkårede er en så super søt og varm person, hun gjør min sønn veldig lykkelig. Det er jo det som skal være issuet for oss svigers, hvis våre svigerbarn gjør våre unger lykkelige må det holde i bøtter og spann for oss. Utover det har vi ikke rett til å sette krav. Hva vi personlig måtte mene  om vedkommende er uvesentlig, våre barn skal ikke gifte seg for å gjøre oss lykkelige, de gifter seg for egen happyness. Jeg må allikevel tilføye at  jeg virkelig digger hans brud in spe.


Jeg har latt meg fortelle at det er et tema for bryllupet, annet hadde vel ikke vært å forvente når bruden er amerikansk. Vi skal være kledd i pastell. Ikke en veldig lett farve, men heldigvis er det sommer og da er det noen få pastelkjoler å velge blant. Det har vært en hard nøtt å knekke, jeg skal komme tilbake til prosessen rundt kjolekjøp i et senere innlegg. 

Valget falt til slutt på en kreasjon i rosa. Den var svært enkel i snittet, uten dikkedarer og pynt. Kjolen grenset mot å være for enkel, derfor må dette kompenseres med garnityret. Sko er det nest viktige ved et antrekk. Jeg bestemte meg for at skoene skulle ha en høy wow faktor, samtidig som de skulle være gode å gå på, og heller ikke tendere mot beach party. Tre ønsker på en gang, ikke lett tenkte jeg. Men der tok jeg feil, allerede i skobutikk nr 2 på mitt vanlige kjøpesenter, CC Vest fant jeg dem. Jeg lar bildene tale for seg selv.



Ekte prinsessesko! (Selv om det rent teknisk i denne situasjonen hadde vært korrekt å si dronningsko.)
Jeg blir litt lykkeligere hver gang jeg tar dem frem, både fordi de er så fine, men også fordi skoene representerer bryllupet som skal komme. Denne gledesforventningen til evenementet ligger som et varmt kose drops i magen min, jeg kan smatte på det og nyte ekspektansen helt frem til den store dagen. Man sier at mye av gleden man har ved opplevelser ligger i den søte ventetid. Helt riktig i denne situasjonen, hvor det ikke er strev og nerver, bare masse forventet fryd og gammen.

MAN FÅR MYE ADD VALUE AV FREMTIDIGE GLEDER .



9A3A0921-D5BF-44B1-88F8D20469A45026-1F266A4F-C6C5-4D83-BEF7C 4C0BE4786A0

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar